آينده بازاريابي ديجيتال چيست؟

در اين وبلاگ طرح هاي توجيهي براي راه اندازي كسب و كار ارائه مي شود

آينده بازاريابي ديجيتال چيست؟

۲۲ بازديد

Shutterstockتاريخچه تمايل دارد خود را تكرار كند، و به ويژه با بازاريابي ديجيتال، يك الگو از اختلال وجود دارد. پس از پيدا كردن اين كه سازمان هاي B2B ارزش بيشتري از كتاب هاي بازاريابي ديجيتال قديمي ندارند، شركت ما تصميم به ايجاد چارچوب هاي بازاريابي ديجيتالي كرد. اين چارچوب ها، كه بايد حداقل يك بار در هر 12-24 ماه مورد بازبيني قرار گيرند تا اطمينان از رعايت آن را داشته باشند، راهنمايي براي كمك به آماده شدن براي دوره هاي خرابكاري است. ما وارد چهارمين چارچوب بازاريابي ديجيتال هستيم - اولين بار در سال 2000 بود - و چيزهايي كه كسب و كارتان مي تواند براي آماده شدن براي اختلال بعدي انجام دهد وجود دارد.

تاريخچه تمايل دارد خود را تكرار كند، و به ويژه با بازاريابي ديجيتال، يك الگو از اختلال وجود دارد.
پس از پيدا كردن اين كه سازمان هاي B2B ارزش بيشتري از كتاب هاي بازاريابي ديجيتال قديمي ندارند، شركت ما تصميم به ايجاد چارچوب هاي بازاريابي ديجيتالي كرد. اين چارچوب ها، كه بايد حداقل يك بار در هر 12-24 ماه مورد بازبيني قرار گيرند تا اطمينان از رعايت آن را داشته باشند، راهنمايي براي كمك به آماده شدن براي دوره هاي خرابكاري است.
ما وارد چهارمين چارچوب بازاريابي ديجيتال هستيم - اولين بار در سال 2000 بود - و چيزهايي كه كسب و كارتان مي تواند براي آماده شدن براي اختلال بعدي انجام دهد وجود دارد.

بازاريابي ديجيتال 4.0 چيست؟
چارچوب پيشين شامل وب سايت ها، كمپين هاي ايميل، تبليغات ديجيتال، مديريت رسانه هاي عمومي اجتماعي و انتشار بنياد وبلاگ است. اين فقط در افزايش بازديدكننده به وب سايت ها تمركز مي كند، اما هيچ تمركز بر روي تبديل سرب و صلاحيت سرب آنلاين نيست. اين تكرار اخيرا شامل موارد زير است:


مجتمع بازاريابي جهاني: بازاريابي در حال ورود و خروجي اكنون بايد تركيب شود. در مقايسه با تماس هاي سرد، اين "تماس گرم" را در نظر بگيريد. به عنوان مثال، پس از آنكه كسي مقاله وبلاگ خود را در سايت خود خواند، با يك ايميل محاوره اي محتواي معني دارتري را دنبال كنيد.
پشته فناوري بازاريابي انعطاف پذير: هيچ يك از ابزارهاي نرم افزاري نمي تواند روز را ذخيره كند. بازاريابي در مورد جنبه خلاقانه به تنهايي ديگر نيست. زيرساخت فناوري بازاريابي بايد به درستي طراحي و پياده سازي شود. يك ابزار رسانه هاي اجتماعي به تنهايي روز را ذخيره نخواهد كرد و يك ابزار CRM راه حل ديگري براي حل اين مشكل نخواهد بود. پشته كامل خود را ببينيد و چگونه مي توانيد با هم كار كنيد.

 

نقشهاي بازاريابي تكامل يافته: تبديل ديجيتال به CIO محدود نيست. CMO شما اكنون بيشتر از هميشه نياز دارد. CMO نياز به دانستن بيشتر در مورد امكان اجراي اتوماسيون بازاريابي دارد تا نه تنها به اجراي برنامه هاي بازاريابي كمك كند بلكه همچنين به كمك CIO ها يك ROI كامل، پايان به انتها را اندازه گيري مي كند.

استراتژي بازاريابي Omnichannel: اين شامل تجزيه و تحليل عميق و داده كاوي، مانند AI و يادگيري ماشين است. بازاريابي Omnichannel تنوع در رسانه ها را در هنگام برقراري ارتباط با نام تجاري و ارزش افزوده به ارمغان مي آورد. تمركز تنها بر روي يك رسانه مي تواند محدود باشد، به خصوص اگر خريداران شما در آن كانال وجود نداشته باشند.
تمركز بر بازاريابي مبتني بر حسابداري (B2B): فروش مبتني بر حساب بايد بخشي از روند بازاريابي ديجيتال شما باشد، حتي اگر شما B2B SaaS يا مدرك خدمات مدرن تحت مديريت (MSP) هستيد. در سال 2017 و بعد از آن، تفاوت بين شركت هاي B2C و B2B بيشتر خواهد بود.
درك آنچه باعث خرابي مي شود
در حالي كه در 9 سال شركت در فورچون 100 كار ميكرد تا پيش از شروع به كار تيم فعلي من، رفتار مناسبي با مشتري داشت. چه نوع ارائه هاي ديجيتال عميق ترين مشتريان را در زندگي ديجيتال خود درگير مي كند؟ من با بررسي برخي از مطالعات موردي محصولات، خدمات، ارتباطات و تجربيات كه توسط مشتريان در طول دو دهه اول اينترنت گرفته شده بود، آغاز شد. طي يك دوره هفت ساله كه بر روي كمپين هاي بازاريابي ورودي كار مي كرد، چيزي كه پيدا كردم، يك الگوي تكراري از سه رفتار بود كه تجربيات ديجيتال جديدي را به كار مي گرفت، كه من به آن سه رفتار هسته اي يك شبكه مي گويم:

دسترسي
مصرف كنندگان به دنبال برقراري ارتباط با محتواي ديجيتال و دسترسي به داده هاي ديجيتال به سرعت و به راحتي ممكن است. هر پيشنهادي كه اين دسترسي را افزايش مي دهد، فوق العاده قانع كننده است. از پيام هاي متني در تلفن هاي همراه اوليه فكر كنيد كه ارتباطات را با توانايي دريافت و ارسال پيام از هر نقطه در هر زمان تغيير داد.
نامزدي
هنگامي كه مصرف كنندگان مي توانند به اين محتوا دسترسي پيدا كنند، مي خواهند با چيزي كه متناسب با نيازهايش است تعامل داشته باشند و از حساسيت اوليه پورتال هاي وب به پخش ويديوي آنلاين، به واقعيت مجازي نسل آينده، حساس و تعاملي باشند. تمايلات ديجيتالي آنها با تشنگي براي محتواي مشخص شده است. ادعاي رسانه هاي قديمي اين است كه "محتواي پادشاه" صحيح است. هيچ مشكلي وجود ندارد كه تمايل به تعامل با محتوا يك عامل كليدي رفتار مشتري است.
چگونه مي توانيد بازاريابي آنلاين تودهاي را به تعامل و تعامل فرد با يك فرد در برنامه هاي بازاريابي آنلاين خود تبديل كنيد؟ چگونه مي توانيد يك منبع ارزشمند براي مشتري خود ايجاد كنيد؟ هميشه روي مراقبت از مشتري تمركز كنيد در گفتگو آنلاين خود مشورت كنيد تلاش كنيد تا به يك چالش كسب و كار چشم انداز بيشتر بپردازيد و در كمپين هاي بازاريابي خود بسيار صادق باشيد تا اطمينان حاصل شود كه شما در حال پيشرفت هستيد.
سفارشي سازي
مصرف كنندگان در جستجوي تجارب خود را با انتخاب و اصلاح مجموعه وسيعي از اطلاعات، محصولات و خدمات مي پردازند. در يك نسل، مشتريان از داشتن تعدادي از گزينه هاي كانال تلويزيوني به يك دنياي ديجيتال با بيش از يك تريليون صفحه وب رفته اند. آنها توسط شبكه هاي ديجيتالي خود آموزش داده شده اند تا گزينه هاي بيشتري را براي انتخاب شخصي انتظار داشته باشند، و آنها اين را دوست دارند. از جريان هاي راديويي شخصي پاندورا به نوار جستجوي Google كه پيش بيني عبارات جستجو است، مصرف كنندگان به تجربيات فزاينده اي تبديل مي شوند.
به طور خلاصه، آيا شما يك كسب و كار B2B يا B2C هستيد، ساختن سفر خريدار بسيار مهم است هنگام ساخت موتور بازاريابي خود.

 

منبع : 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.